mobilní verze pro pomalé připojení

Povinně zveřejňované informace

  1. Pra Oficiální název
  2. Důvod a způsob založení
    Zákon o obcích 128/2000:
    "Obec, která má alespoň 3000 obyvatel, je městem, pokud tak stanoví předseda Poslanecké sněmovny po vyjádření vlády. Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce. Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající."
  3. Organizační struktura
  4. Kontaktní spojení
  5. Bankovní spojení
  6. DIČ
  7. Rozpočet
  8. Žádosti o informace
  9. Příjem žádostí a dalších podání
    Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
    V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena,
    - jaká konkrétní informace je požadována,
    - kdo žádost podává.
    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
  10. Opravné prostředky
    Způsob odvolání a jeho obsah:
    - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
    - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
    O odvolání rozhoduje:
    - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    - okresní úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
  11. Formuláře
  12. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací (na webu mvcr.cz)
  13. Nejdůležitější předpisy
  14. Sazebník úhrad za poskytování informací
  15. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb.
  16. Seznam organizací zřízených obcí
    Základní škola Pustějov okres Nový Jičín, příspěvková organizace
  17. Pracovník odpovědný za údržbu válečných hrobů ve smyslu zákona č. 122/2004 Sb v obci Pustějov: Pavel Pisch, místostarosta tel. +420 556 731 995 , mistostarosta@pustejov.cz
  18. Zásady zpracování osobních údajů

Aktuality

Informátor 4-2018
14. 9. 2018 - Informátor 4-2018...celý článek »

Výstava fotografií a přednáška horolezce Marka Novotného 2018
14. 9. 2018 - Výstava fotografií a přednáška horolezce Marka Novotného 2018...celý článek »

CYKLO CAP - cyklistické závody 2018
6. 9. 2018 - CYKLO CAP - cyklistické závody 2018...celý článek »

Turistický zájezd s SPV na Javorníky
6. 9. 2018 - Turistický zájezd s SPV na Javorníky...celý článek »

Soutěž o nejlepší domácí chléb z Poodří
24. 7. 2018 - Soutěž o nejlepší domácí chléb z Poodří...celý článek »

Informátor 3/2018
8. 6. 2018 - Informátor 3/2018...celý článek »

TJ Pustějov, z.s. - Čerpání „ Neinvestiční dotace ze státního rozpočtu České republiky na rok 2017 - SPORT - VIII"
18. 1. 2018 - TJ Pustějov, z.s. - Čerpání „ Neinvestiční dotace ze státního rozpočtu České republiky na rok 2017 – SPORT- VIII “...celý článek »

Elektronická evidence tržeb
17. 6. 2016 - Elektronická evidence tržeb...celý článek »

Žádost o dotace dle zák. č. 250/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů
24. 3. 2016 - Co musí obsahovat žádost o dotaci dle zák. č. 250/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů...celý článek »

Provozní řád dětského hřiště u Základní školy v Pustějově
24. 5. 2013 - Provozní řád dětského hřiště u Základní školy v Pustějově...celý článek »